YB
BannerBanner

few q's about test e cycle

Author
big140
Olympian Member
  • Total Posts : 594
  • Reward points: 4411
  • Joined: 2007/05/04 23:15:10
  • Location: SW12
  • Status: offline
2008/05/19 23:55:55 (permalink)
0

few q's about test e cycle

my next cycle is gonna be test e 500mg/week for 10 weeks and then incorporating winny into the equation for the last 4 weeks.

few questions:

1. what would be best to keep the bloat to a minimum?

2. would it be better to add some deca to this cycle as have problems with my joints?

3. is the standard nolva PCT 2 weeks after last jab enough or is HCG needed?

4. the test i got is called cidoteston. any good?

cheers fellas

Current stats:
6 foot; 14 stone

Bench press: 8 x 115kg
Squat: 8 x 120kg
DB shoulder press: 8 x 36kg
#1

4 Replies Related Threads

    SiphaSi
    Pro-Member
    • Total Posts : 1734
    • Reward points: 9443
    • Joined: 2004/02/02 15:48:45
    • Location: United Kingdom
    • Status: offline
    RE: few q's about test e cycle 2008/05/20 00:02:57 (permalink)
    0
    1. Proviron @ 50mg ED would work nicely.

    2. What was your last cycle ? Imo stick with just the Test.

    3. Yep 2 weeks after last jab, I would doubt you would need HCG for this cycle, keep an eye on your balls tho

    4. Excellent stuff
    #2
    big140
    Olympian Member
    • Total Posts : 594
    • Reward points: 4411
    • Joined: 2007/05/04 23:15:10
    • Location: SW12
    • Status: offline
    RE: few q's about test e cycle 2008/05/20 00:06:25 (permalink)
    0
    cheers for the reply.

    last cycle was test prop/npp 100mg of each EOD. made good quality gains but wanna hit the hard stuff now as want to pack on some serious size. trying to get to 15 stone, currently at 14.

    Current stats:
    6 foot; 14 stone

    Bench press: 8 x 115kg
    Squat: 8 x 120kg
    DB shoulder press: 8 x 36kg
    #3
    SiphaSi
    Pro-Member
    • Total Posts : 1734
    • Reward points: 9443
    • Joined: 2004/02/02 15:48:45
    • Location: United Kingdom
    • Status: offline
    RE: few q's about test e cycle 2008/05/20 00:09:06 (permalink)
    0
    You could add ~400mg Deca EW aswell if you wanted then, It should see you more mass if thats what your after. Keep those calories high

    Si
    #4
    uncle_peter
    Pro-Member
    • Total Posts : 2915
    • Reward points: 12591
    • Joined: 2001/09/25 12:57:39
    • Location: United Kingdom
    • Status: offline
    RE: few q's about test e cycle 2008/05/20 09:11:46 (permalink)
    0

    ORIGINAL: big140

    cheers for the reply.

    last cycle was test prop/npp 100mg of each EOD. made good quality gains but wanna hit the hard stuff now as want to pack on some serious size. trying to get to 15 stone, currently at 14.

    You should get to 15st mate I would run for 12 weeks. This is now my 6 week and it is in full flow now.

    Never show the weight that you're scared - Jay Cutler

    #5
    Jump to:
    ©2018 All content is copyright of MuscleTalk.co.uk and its use elsewhere is prohibited.
    (posting guidelines | privacy | advertise | earnings disclaimer | contact us | supported by)
    © 2018 APG vNext Commercial Version 5.5